Kulturní centrum Labuť v Říčanech má nový web a online rezervaci vstupenek

1. 5. 2015

Před dvěma lety prošel hlavní kulturní stánek v Říčanech kompletní rekonstrukcí. Budova se nyní pyšní opraveným tanečním a koncertním sálem a také zateplením včetně nové fasády. Zároveň se KC Labuť vrhlo do změn svého vizuálního stylu. Nejdříve vznikla nová podoba loga a letos i nové webové stránky.

Nová vizuální prezentace "kulturáku" byla přirozeným a logickým pokračováním rozsáhlé rekonstrukce budovy, která zásadně změnila jeho celkovou tvář. Nový jednotný styl, za kterým stojí grafické studio SansSerif, zahrnuje novou grafiku, logo i podobu propagačních materiálů. Novému designu se přizpůsobily i nové internetové stránky www.kclabut.cz, které kulturní centrum spustilo letos v lednu. 

"Celková přeměna budovy ovlivnila různé aspekty naší činnosti, mimo jiné také u webové prezentace jsme měli pocit, že by bylo vhodné ji tomuto novému stavu přizpůsobit," říká ředitel KC Labuť Vladimír Levický.

Nové webové stránky se vyznačují jednoduchou grafikou, které na úvodní straně dominují velká fotografie a horizontální navigační menu. Tzv. homepage webu poutá na nejbližší hudební koncerty, informuje o důležitých aktualitách a uživatelé zde uvidí kontaktní údaje. Samozřejmostí je také ikona Facebooku, přes kterou se lidé mohou přidat na oficiální stránku KC Labuť na této sociální síti.

"Kladli jsme důraz hlavně na přehlednost, přívětivost, intuitivní ovládání pro návštěvníky stránek a interaktivní dialog s nimi. My uživatelé máme zase možnost pružného, samostatného vkládání novinek a informací. V případě potřeby i včetně úprav struktury webu," vysvětluje Vladimír Levický. 

Chcete nakoupit lístky z pohodlí domova?

Stránky nově umožňují také online systém rezervace a prodeje vstupenek. Ten lidé začali využívat hlavně pro rezervaci lístků, kdy zhruba 30% vstupenek vydaných k prodeji si lidé rezervují z domova a potom je platí na místě. "Přímý nákup z domova přes internet se zatím příliš nerozběhl, ale systém zatím běží krátkou dobu a není ještě mezi návštěvníky zažitý. Už nyní však zaznamenáváme mnoho ohlasů, vesměs jednoznačně pozitivních," dodává ředitel s tím, že funguje i jako vnitřní nástroj pro práci se vstupenkami, jejich tisk, evidenci a účetní operace. Navíc usnadňuje a zrychluje i osobní prodej včetně prodeje přímo před akcí u sálu.

Grafickou podobu webu zpracovala firma Pixman, programování provedla firma EK design. Celkové náklady na nové stránky financovalo kulturní centrum ze svého rozpočtu. Cena byla podle Vladimíra Levického velmi přijatelná a nijak neomezila jiné nutné výdajové položky. Pochvaluje si také spolupráci s tvůrci webu.

Ve zlepšování komfortu pro návštěvníky však kulturní centrum rozhodně nekončí. V sále dojde například k rozšíření světelného parku, který „pokulhává“ za zvukovou aparaturou podpořenou v loňském roce městem. Další úpravy, které navazují na rekonstrukci vnějších prostor budovy, se týkají osvětlení budovy, venkovní vitríny či vybudování chodníku u vstupu do objektu.

 Adéla Ambrožová, Tisková zpráva města Říčany

 

 

Redakční systém i-servis

(c) Mediální a komunikační servis Říčany, o.p.s. 2024 Všechna práva vyhrazena