ZŠ Světice

26. 2. 2016

Otevírá druhý stupeň školy

Poté, co v září 2013 přivítali v nově vybudované světické základní škole malé prvňáčky, začala příprava podmínek pro otevření druhého stupně. Tyto přípravy jsou již ve finální fázi a vrcholí laděním školního vzdělávacího programu “Učíme se společně”. V září 2016 tak budou moci do školy vstoupit žáci šestého ročníku, kteří se pro další školní rok společně s novými spolužáky přesunou do zcela zrekonstruované budovy bývalé hasičské zbrojnice. Ta nabídne čtyři kmenové a dvě specializované učebny a další potřebné zázemí.

Základní škola Světice se chce profilovat jako škola otevřená každému. Učitelé již nyní na prvním stupni využívají moderní výukové metody a pomůcky. Děti se od první třídy učí anglicky, mohou si vybírat z široké nabídky kroužků a účastnit se rozmanitých akcí. Snahou všech je, aby světická škola byla společným projektem dětí, pedagogických pracovníků, rodičů a dalších zúčastněných.

Informativní schůzka pro zájemce o nově vznikající druhý stupeň ZŠ Světice (nejen ze Světic a Tehova, které jsou spádovou oblastí školy) proběhne ve středu 9. března 2016 od 18 hodin v budově školy. Na setkání představí budoucí učitelé šesté třídy koncept školního vzdělávacího programu a plán rozvoje školy do dalších let.

Výhody, které nabízí základní škola ve Světicích:

  • škola pro všechny, školní vzdělávací program „Učíme se společně“,
  • respektující přístup k dětem, zapojení rodičů,
  • využívání moderních a inovativních výukových metod,
  • klidné prostředí školy v blízkosti lesa a hřiště,
  • pestrá nabídka odpoledních kroužků,
  • školní i mimoškolní akce a projekty,
  • spolupráce s regionálními organizacemi,
  • protože se jedná o obecní školu, neplatí se školné.

 

Kontakty:

Web: www.skolasvetice.cz

Ředitelka: Pavla Žižková, skolasvetice@skolasvetice.cz, 605 966 310

Zástupce pro 2. stupeň: Marek Adler, marek.adler@skolasvetice.cz, 776 737 801

 

 

 

Redakční systém i-servis

(c) Mediální a komunikační servis Říčany, o.p.s. 2024 Všechna práva vyhrazena